יש לי שתי דירות שבהשכרתן אני מקבלת סך 7500 ש"ח. מאידך, אני עצמי חייה בשכירות. האם יש התחשבות בחוק לגבי הוצאות השכירות בדירה בה אני חיה או שעלי לשלם מס על ההכנסה מהדירות בלי קשר להוצאה?
רצוי שתפני לרואה חשבון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנחס שלום רב. לגבי שיפוי הוצאות - בערר במס שבח אין שיפוי אוטומטי על אגרות הערר, גם במקרה של זכייה מלאה. זו שונה מהליכים פליליים או מנהליים אחרים. לגבי הגשת ערר אחד - חובה להגיש ערר נפרד עבור כל יור...
המשך תשובה