שלום אני וגרושתי בעלי זכויות בדירה שלנו. גרושתי מעוניינת לקנות ממני את החלק שלי בדירה. שמעתי שאני חייב לשלם איזשהו מס במקרה כזה. האם זה נכון? מה הוצאות הכרוחות בכזה מקרה? חוץ שכ"ט עו"ד? תודה רבה
עליך לקבל ייעוץ מכיוון שיש מספר דרכי פטור ממס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי היקר שלום רב. שאלה מעניינת ומורכבת שנוגעת לצומת שבין דיני הירושה, חוק הנאמנויות וחוק מיסוי מקרקעין. בגדול, הורשה אינה מכירה לעניין מס שבח ומס רכישה – זה נקודת ההתחלה. אבל המבנה שתיארת מוסיף ...
המשך תשובה