שלום רב, אני עובד כבר שנתיים וחצי במסעדה.העסקתי הייתה מותנית בחתימת חוזה האומר שאם איני מגיע למשמרת אז מורידים לי שכר של שלוש משמרות. קרה המקרה ורבתי עם הבוס ובזעם הרגע עזבתי את המשמרת והתפטרתי(לאחר חודש חזרתי).שאלתי היא האם החוזה בכלל תקף וחוקי על אף שחתמתי עליו? תודה מראש
גילי שלום,
קשה להעריך מבלי לקרוא את ההסכם כולו ולהכיר את הנסיבות ומה שהביא את המעסיק להחתים אותך על סעיף כזה.
על פניו אכן נראה כי מדובר בסעיף קיצוני.
בברכה,
עו"ד מאיה בן חיים רוזן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אני חושבת שאת צריכה יעוץ פרונטאלי, ככל שתחליטי לפנות אלי הייעוץ בתשלום. סוגיות כאלה הכרוכות בפרטים אישיים לא יכולות לקבל מענה בפורום כזה לדיני עבודה. את מוזמנת לצלצל מספר שנמצא בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה