שלום, לאחר הלידה הרופא שתפר לי את הקרע היה מאוד כעוס ומעוצבן, ולא הקשיב לי כשביקשתי ממנו לעשות לי תפר אחד ארוך (אני אחרי ניסיון של 3 לידות), הוא רק צעק עלי מאוד. אחרי חודשיים של סבל בלתי יתואר, חזרתי לבית החולים ונאלצתי לעבור ניתוח לתיקון הנזק שהוא עשה לי עם התפרים המזעזעים שהוא עשה לי. האם אני יכולה לתבוע אותו בגין הנזק?
דנה שלום רב., האם הרופא התופר היה כירורג ? וכן מה תוצאת הניתוח המתקן ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, כיצד אתם פועלים מול ביה"ח לקבל תשובות? האם פניתם לאיסוף מלוא התיק הרפואי של בנכם? תשובות לשאלות לא תקבלו אם קיים חשש לתביעה ברשלנות רפואית, מאחר שהמוסד הרפואי אולי מרגיש שהשאלות שלכם מכוונות...
המשך תשובה