שלום, לאחר הלידה הרופא שתפר לי את הקרע היה מאוד כעוס ומעוצבן, ולא הקשיב לי כשביקשתי ממנו לעשות לי תפר אחד ארוך (אני אחרי ניסיון של 3 לידות), הוא רק צעק עלי מאוד. אחרי חודשיים של סבל בלתי יתואר, חזרתי לבית החולים ונאלצתי לעבור ניתוח לתיקון הנזק שהוא עשה לי עם התפרים המזעזעים שהוא עשה לי. האם אני יכולה לתבוע אותו בגין הנזק?
דנה שלום רב., האם הרופא התופר היה כירורג ? וכן מה תוצאת הניתוח המתקן ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, אתחיל מהסוף שכן על בסיס זה ניתן יהיה להעריך האם מדובר ברשלנות רפואית (אם מדובר בסיבוכים שלא התגלו בזמן זה יכול להוביל לבחינת השאלה האם מדובר ברשלנות רפואית)- ראשית, אוספים את מלוא התיעוד הר...
המשך תשובה