לאחר ביטול חוזה התבקשתי להגיע שוב לקבלן על מנת לחתום על טופס לויותור רכישת נכס לטובת דייר אחר האם אכן קיים טופס כזה ולמה אני צריכה לחתום עליו אם חתמתי כבר על ביטול חוזה רכישה אודה על תגובתך המהירה
נראה שהקבלן רוצה ביטחון נוסף לכך שלא תבואי בטענות אליו או לדייר החדש. יש כמובן לבחון את הטופס לגופו, ולראות שלא מחתימים אותך על דברים מזיקים או לא נחוצים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניתן לערוך חוזה , לפיו הפינוי יתבצע כחודש לאחר התשלום הסופי, בכפוף לקבלת הביטחונות המתאימים מהמוכר, וקביעה מדוקדקת של אחריותו לדירה, בתקופה זו....
המשך תשובה