שלום. כתוב בחוזה למכירת הדירה שלי שבתאריך 1/2/13 הקונה צריך להעביר לי סכום כסף הדבר לא נעשה. מה עלי לעשות כעת. האם זוהי הפרה יסודית של ההסכם? עו"ד הוא של שנינו ועושה רושם שהוא נוטה לצד שלהם ולא נותן לנו פרטים אם החוזה בוטל או לגבי ההמשך רק מושך אותנו ואומר כל מיני תירוצים ומתחמק ממתן תשובות מובנות. כועס עלינו כאשר אנו מתקשרים שוב לברר עינינים תודה
תבדקי בחוזה מתי הפרה שכזו הופכת להפרה יסודית המקנה לצד המקיים פיצוי מוסכם.
בברכה,
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני לא יודע מיהו אותו "יועץ נדל"ן" , ומה ההסכמות שהיו בינך לבינו. מבחינת הכללים החלים על עורכי דין, עו"ד אמור לבדוק את נושא היטל ההשבחה ( כמובן שהבדיקה כרוכה בתשלום מצד הלקוח לרבות תשלום לשמאי מקרקע...
המשך תשובה