שלום הגשתי תביעה על מחלת מקתצוע באופן לבד ללא עזרה משפטית על דלקות חוזרות ונשנות בידיים עקב הקלדות רבות.דחו את תביעתי מבלי אפילו לזמן אותי לוועדה פשוט שלחו אותי לאולטרסאונד...רשמו לי שאוכל לערער. .הצגתי להם מסמכים רבים כולל זריקות מאורטפד והם טענים שבאולטרסאונד אין כלום....לפני שבוע עשיתי תאונת דרכים שבה נסגרו דלת אוטובוס כל כתפיי.עשיתי ולטרסאונד שרושם שם שיש קרע בגיד הכתף וכן סימני טנדניטיס....האם אוכל לערער על החלטתם שכן גילו באולטרסואנד שיש סימני דלקות מה שלא גילו קודם..תודה
ארז שלום,
האפשרות להגשת ערר קיימת ללא קשר לקיומו של אולטרהסאונד עדכני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אביטל שלום, ראשית נבקש להשתתף בצערכם. ככל שניתן להוכיח שתנאי עבודה הם אלו שהביאו לפרוץ מחלה, ניתן להגיש תביעה הן למוסד לביטוח לאומי והן כנגד המעסיק שלא סיפק תנאי עבודה בטיחותיים. היה והעובד הולך לע...
המשך תשובה