סבתי בת 105 מתגוררת בביתה עם עובדת סיעודית. בכל פעם שאימי מתקשרת אל העובדת הסיעודית כדי לדרוש בשלומה של סבתי, העובדת מנתקת את הטלפון. כך גם ארע אתמול כשהתקשרתי אני כדי לבדוק מה מצבה של סבתא בשל מצבה הבריאותי הירוד. לאור העובדה שבעבר נהגה לנתק את הטלפון הבהרתי לה שאין מצב שבו היא מנתקת את הטלפון, המשמש כאמצעי לקבלת מידע או מסירת מידע (למקרה שאחות או רופאה מעוניינת להגיע). למרות זאת העובדת הסיעודית עושה ככל העולה על רוחה, וכשמעירים לה היא פותחת בצווחות ובצעקות רמות על בני המשפחה. מה האמצעים המשמעתיים העומדים לרשותי?
אני מציעה שתפנו לחברת כ"א אם הגיעה דרכה ובקשו שתשלח לכם מטפלת אחרת. בכל מקרה, פטרו אותה, אם אינכם מצליחים להשתלט עליה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין מיכל בלום
053-6243230
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
טרם פיטורי עובד יש לערוך לו הליך שימוע לפני כללי הדין. משכך לפי המתואר מדובר בפיטורים שלא כדין. ככל שיהיו לעובד טענות בנוגע לסיום העסקתו מומלץ לפנות לייעוץ וייצוג פרטני....
המשך תשובה