שלום , אבקש את תשובתכם לגבי שני נושאים אנחנו מעסיקים המשתייכים לצו הרחבה 1. עובד שמקבל שכר חודשי היה חולה החודש לכן שילמנו לו לפי מס' ימי עבודה שעבד(שכר חודשי חלקי 22 יום), את ימי המחלה (לפי שכר חודשי חלקי 30 יום)כאשר יום 1 ללא תשלום 2-3 לפי 50% ואת הייתר לפי 100 %. השאלה לגבי החג שנפל ביום שישי האם עלינו לשלם אותו בתור יום עבודה נוסף לפי חישוב זה? לעובד 5 ימים בשבוע. 2. אישור המחלה החל מ1 לחודש עד 11 לחודש, ביום 1 לחודש הוא עבד והלך לרופא בתום יום העבודה (יום חמישי ), הרופא רשם את האישור החל מה1 לחודש , התשלום ייעשה ע"פ יום עבודה ב1 לחודש,ואת ספירת ימי המחלה נתחיל מיום שישי 2 לחודש? אודה לתשובתכם, סיגל
היות והעובד הינו עובד חודשי ולא שעתי עליכם לשלם לו אף בגין יום שישי, ולא ניתן להוריד לו יום זה, שוב , לאור היותו עובד חודשי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
פרחיה ושות` – משרד עו”ד
055-4547098
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי נפתלי, השאלה קצת מורכבת וקשה לתת תשובה פשוטה בפורום, אבל אני אענה כמיטב יכולתי. קודם כל, צריך להבדיל בין קניין רוחני מוגן על פי דין (כגון זכויות יוצרים על קוד) שלגביו יש הגנה אינהרנטית גם בלי הסכם...
המשך תשובה