שלום , קיבלתי בדואר מכתב התראה בגין חוב ארנונה לחודשיים בשנת 2006 , לא שמרתי קבלות מתקופה זו , לפי בירור תנועות בחשבון זה לא ולם דרך החשבון כנראה במזומן . המועצה עד לאותו מכתב לא שלחה כלום בגין החוב . רציתי לברר מה האפשריות העומדות בפניי במצב הזה ? תודה מראש . שרה.
שרה שלום,
חוב הארנונה לא התיישן. בית המשפט עשוי לקבוע כי העיריה נהגה בשיהוי.
לא ברור לי אם יש לך טענות לגוף החיוב או רק מן הטעם שאולי שילמת את החוב.
בכל מקרה הדרך הפתוחה בפנייך היום הינה רק פניה לבית המשפט המנהלי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון ניתן לקבל פעם אחת הנחה על נכס ריק לחצי שנה. כרגע לא מגיעה לכם שום הנחה על הנכס אלא אם הוא יהיה לא ראוי לשימוש- ללא חלונות/מנותק מחשמל ומים/תקרה הרוסה או כל דבר שאינו מאפשר שימוש בנכס אפילו לא...
המשך תשובה