התברר לי שכבר שלוש שנים אני משלם ארנונה ביתר כי מגיעה לי הטבה מסוימת כבעל נכות. האם ניתן לדרוש החזר רטרואקטיבי?
ככל והזכאות היתה קיימת גם בשנים הקודמות אז בהחלט הייתי ממליץ לדרוש מהרשות המקומית החזר רטרואקטיבי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. האם ההרחבה נעשית בסיוע מענק בטוח לאומי? שאז ניתן לטעון שאת המחזיקה באותו חלק שיורחב וכך תוכלי לקבל את ההנחה המגיעה לך על אותו חלק מהבית. ב. אם היחידה המורחבת שמאפשרת לך יותרפרטיות ממש מופרדת, אז נ...
המשך תשובה