שלום, לפני חודש סגרתי עם שכנה בעל פה שהיא תקנה ממני את האורגן הישן של הילד שלי תמורת 750 שקלים. בינתיים היא לא שילמה ואני כבר הספקתי להתחרט. האם אני חייבת למכור לה או שאין תוקף להתחייבות בעל פה?
שלום רב
חשוב להבין את יתר התנאים שהוסכמו.
כך לדוגמה, לא ברור האם סוכם מתי מתבצעת הרכישה, האם בכפוף להעברת התמורה וכד'.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כדי להבטיח שתקבלי את חלקך בעלות הבנייה כאשר השכן בקומה השנייה ירצה להשלים את הממ"ד, מומלץ להסדיר את העניין בהסכם כתוב מולו, בו יתחייב לשלם את חלקו היחסי בהוצאות על קירות הממ"ד שהוקמו לצורך הבנייה שלך....
המשך תשובה