עבור עורכי דין התקבלו 14173 תגובות בציון ממוצע 4.9 מתוך 5
  • תגובה ל:

    עו"ד מיכל בירותי

    מאת: גילי

    מיכל נלחמת בנחישות מול ביטוח לאומי באופן מעורר הערצה, כדי שזכויותיי ימוצו. אמפטית, רגישה, ועניינית. ממליצה בחום

  • אני רוצה להגיד לך המון המון תודה על השירות ועל המענה כל הזמן באמת עורכת דין אלופה מס 1 אין עלייך תותחית אין מילים תמשיכי לתת שירות שיהיה לך רק הרבה הצלחה אחלה אלינה תודה תודה תודה

  • תגובה ל:

    עו"ד רנית אוקנין קבסה

    מאת: יניר

    מאיפה מתחילים? מהרגע הראשון שפניתי לרנית קיבלתי את המענה הכי מדהים שיכלתי לבקש. יחס אישי, מענה מיידי לכל שאלה ובקשה, עזרה בכל נושא ובכל שעה. קיבלתי שירות בכמה התמחויות שונות של רנית, ובכל אחד מהתחומים חוויתי עורכת דין מקצועית ומעבר להכל, אישה נעימה ואשת שיח. מודה על כל רגע שלקחתי את שירותיה של רנית. תודה על הכל.

  • משמח אותי להמליץ על עו"ד, נוטריונית ומגשרת אורית לוי, וכן על שאר העובדים במשרדה. אורית לוי יוצאת דופן בנוף של נותני השירותים המשפטיים לא רק במקצועיותה וביעילותה, אלא גם באנושיותה. היא מבצעת מגוון פעולות, כולל מכבידות ומסובכות, תוך הקשבה אמיתית לצרכים של הלקוחות. פנינו אליה לא מעט פעמים לפתור בעיות מסוגים שונים, ותמיד נענינו ברוח טובה ובאהדה, וכמובן בביצוע מהדרגה הראשונה. אין בה או במשרדה שום העמדות פנים שמאפיינות לא מעט עוסקים במקצוע זה, ותמיד נעים לפנות אליה בכל שאלה. קל לתקשר איתה ועם משרדה בערוצים שונים, ותמיד מגיע מענה בזמן.

  • תגובה ל:

    ענת אשכנזי, משרד עורכי דין

    מאת: רינה

    נתנה יחס מאוד נעים מקצועית אמינה. הרגשתי שהגעתי לאישה שעושה את העבודה בצורה הכי מושלמת. ממליצה בחום מכול הלב

  • תגובה ל:

    ענת אשכנזי, משרד עורכי דין

    מאת: יאיר

    שרות לקוחות טוב מאוד

  • תגובה ל:

    עו"ד ומגשרת טלי טרונישוילי

    מאת: יונה

    אצל טלי מצאתי אוזן קשבת לפני עו"ד היא בן אדם ש נותנת לך הרגשה טובה. מי שמקבל מטלי טיפול משפטי יוצא רק מורווח. היא לוחמת כמו לביאה

  • תגובה ל:

    עו"ד רנית אוקנין קבסה

    מאת: דני

    אחרי תאונת דרכים, עורכת הדין רנית אוקנין קבסה טיפלה בכל פרט שנדרש. מקצועית, זמינה והבחירה הנכונה.

  • תגובה ל:

    עו"ד רנית אוקנין קבסה

    מאת: אריאל ש.

    אחרי תקופה לא קלה של משבר משפחתי, הגעתי לעו״ד רנית אוקנין קבסה. כבר בפגישה הראשונה הבנתי שהיא לא עוד עורכת דין. היא הקשיבה באמת, שאלה את השאלות הנכונות ובנתה איתנו דרך פעולה שמתאימה למשפחה שלנו. לאורך כל הדרך רנית הייתה זמינה ומדויקת. במקום להלהיט את הרוחות היא ידעה להרגיע, לשמור על כבוד הדדי ולהתקדם צעד‑צעד. בסוף הגענו להסכם הוגן ששומר על טובת הילדים ועל השקט של כולם, וחסכנו עימותים מיותרים והוצאות. מה שהכי בלט לי הוא שרנית באמת התאימה פתרונות בדיוק לצרכים שלנו בתוך גבולות החוק בלי סיסמאות ובלי הבטחות באוויר. הליווי היה מצקועי מאוד. אם אתם ברגע קשה ומורכב, וחשוב לכם שילוב של לב גדול עם מקצועיות וניסיון, זו הכתובת. תודה רנית.

  • תגובה ל:

    ציון גבאי -משרד עורכי דין

    מאת: דין

    ציון גבאי - עורך דין מקצוען וייסודי, ליווה אותנו ברכישת דירה ראשונה - מרגישים שאנחנו בידיים טובות.

  • תגובה ל:

    עו"ד איל ז'ורבסקי

    מאת: אליה

    צוות מנצח. תמיד זמינים. מקצוענים אמיתיים במכון הרפואי. תודה!

  • אין מילים. עו"ד מקצוענית אמיתית. עזרה לי בכל ההכנות ליום הבדיקות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים. הייתה זמינה לכל אורך הדרך. תודה רבה!!

  • עו״ד משה ספיר קיבל אותי לאחר שחתמתי על ייפוי כוח בעייתי בגיאורגיה בו הסבירו לי שזה בסהכ עוד צעד לתהליך הרישום בטאבו ולאחר בירור מול משה התברר שזה יפוי כוח בו אני חותמת את כל זכויותיי לעורך דין הגיאורגי . עו״ד משה ספיר הציל אותי לאחר שהצליח לבטל את החתימת הדירקטוריון ולגנוז את ההסכם החתום!! ההתנהלות מולו הייתה יעילה ובשקיפות מלאה תוך כדיי מתן עצות והכוונה . היתרון אצל עו״ד משה ספיר זה קודם כל שפת האם הגיאורגית שלו, ודבר שני הוא מכיר טוב את השטח ואת הגיאורגים שעובדים שם, עורכי הדין , המתווכים , היזמים וכו . אני סומכת בעיניים עצומות על עו״ד משה ספיר ונותנת את המלצתי החמה והכנה עליו . שיר .

  • תגובה ל:

    אורלית אשר-קשטן, עורכת דין

    מאת: אילנית

    הכי מדהימה

  • תגובה ל:

    עו"ד מיכל בירותי

    מאת: עדן

    מקצועית מאוד, תמיד עונה ומתייחסת לכל שאלה ובקשה. פשוט אלופה!

  • תגובה ל:

    עו"ד אבי משען

    מאת: לאה

    עורך דין אבי משען מספר 1 נעים הליכות עושה עבודתו נאמנה במקצועיותו יבורך

  • תגובה ל:

    אילן גלזר ושות'

    מאת: חנוך

    מקשיב משתתף בפגישות פתוח להערות ושינויים ונעים לעבוד איתו יחד

  • תגובה ל:

    עו"ד מיכל בירותי

    מאת: אורלי

    מומחה טוב מאוד ידעה את עבודתו

  • תגובה ל:

    אורלית אשר-קשטן, עורכת דין

    מאת: מישל

    כל כך מודה ומעריכה את העבודה של עו״ד אשר-קשטן, שאני שמחה על ההזדמנות לתת משוב. מעל הכל - היא אשת מקצוע אמיתית - בודקת, שואלת, חוקרת - לא מסתמכת על כלום ובודקת הכל בעצמה - במקרה שלי זה היה קריטי. ומצד שני, היא אורלית - קשובה, נעימה, וסובלנית. פועלת ויועצת במקצועיות אבל עם טון מבין, אישי ואנושי. הפחה תהליך קשוח לסביל. אני מודה לה, ומאריכה אותה מאוד - ממליצה בחום.

  • תגובה ל:

    עו"ד מיכל בירותי

    מאת: אלון

    עו״ד תותחית שתלך מעל ומעבר בשביל להשיג עבור לקוחותיה את הטוב ביותר

  • תגובה ל:

    מ. מורג עו"ד ומגשר

    מאת: צדוק

    מעולה

  • עו"ד אמיר גאנם מקצועי, שם לב לפרטים הקטנים, הבנת הלקוח את הדברים לאשורם חשובה לו, מכבד מאוד את לקוחותיו, בעל גישה אנושית, אדיבה, סבלנית, מקצועית מאוד והוגנת.

  • תגובה ל:

    קאלוב משרד עורכי דין

    מאת: משה מ.

    עורך דיו מס 1 מומלץ בחום לכל נושא אמין מקצועי וידידותי

  • תגובה ל:

    עו"ד מיכל בירותי

    מאת: אולגה

    ממליצה מאוד, מוצלחים.

  • תגובה ל:

    עו"ד מיכל בירותי

    מאת: גרגורי

    הצוות עובד בצורה מקצועית, ובכך משיג את מטרותיו.

  • תגובה ל:

    עו"ד מיכל בירותי

    מאת: חיים

    שירות הכי טוב שהכרתי בתחום נזקין וכו

  • מלאך בדמות אדם!!! הלוואי והיו עוד אנשים כמוה!! מקצועית בתחומה אבל הכי חשוב לבבית, אנושית, מכילה ודואגת! עלי והצליחי!! מגיע לך הכל!

  • מקצועית מאוד ונענית לשאלות מהר

  • תגובה ל:

    יוסף פנדריך

    מאת: גולן

    עו"ד איכפתי מקצועי ואמין

  • תגובה ל:

    משרד עו"ד אושרית ברויר-טפר

    מאת: ליאורה

    אושרית היא ליגה אחרת! שילוב מושלם של חדות מקצועית ואמפטיה אנושית. היא מלווה אותי בצורה יוצאת מן הכלל בתוך גירושין סבוכים במיוחד. מרגישה בידיים טובות לאורך כל הדרך עם תוצאות מבריקות.