עבור עורכי דין התקבלו 14180 תגובות בציון ממוצע 4.9 מתוך 5
  • תגובה ל:

    עו״ד עודד חביב

    מאת: אמי

    פניתי לעודד בנושא משפטי מורכב ורגיש, וזכיתי ליחס מקצועי, אנושי וקשוב מהרגע הראשון. עודד הקשיב לכל פרט, הבין את המורכבות לעומק, ופעל במהירות וביסודיות עד לפתרון מלא של הבעיה. שירות ברמה הגבוהה ביותר, עם גישה מכילה ומרגיעה שמשרה ביטחון. ממליצה בחום מכל הלב!!!

  • תגובה ל:

    אריאל קנד משרד עורכי דין

    מאת: סיון

    יחס אישי בכל שעה ביום תודה רבה על הטיפול בתיק

  • עורך דין מקצועי מאוד בתחומו מדבר תמיד בגובה העיניים ונלחם למען הצדק בזכותו הגענו להסכם הוגן ומאוזן במשפחה ממליצה מאוד

  • תגובה ל:

    אלינה וליאור כרסנטי משרד עו"ד

    מאת: אבראהים

    ברצוני להודות לעורכת הדין שליוותה אותנו לאורך כל הדרך. היא הייתה מקצועית, סבלנית, מדויקת ונתנה תחושת ביטחון מהשיחה הראשונה ועד לרגע השחרור. בכל שלב היא הסבירה, הרגיעה, פעלה מהר ודאגה שלא ייפול אף פרט בדרך. היא הייתה זמינה, קשובה, ובאמת הרגשתי שיש לי גב חזק מאחור. אנחנו שמחים שבחרנו בה ובטוח שכל מי שיעבוד איתה יקבל ייצוג ברמה הכי גבוהה שיש. תודה מכל הלב על הדרך, ההשקעה והאמונה. אין עליה עורכת דין חזקה מאוד ממליצים בחום

  • תגובה ל:

    משרד טוען רבני אביחיל צדוק

    מאת: צחי

    הרב אביחיל הציל אותי פשוטו כמשמעו מלהיות פושט רגל. ללא הכנסתו לתיק המתנהל בבית הדין, התעקשותו לפעול לאורך כל ההליך בדרך שהתווה (גם למול הערכאה האזרחית בנושא המזונות) מאפשרת לי לגדל כיום את ילדיי בכבוד וזאת לאחר שהסמכות הועברה לבית המשפט. כך גם לגבי שאר התיק מומחיותו . מקצועיותו כטוען כרבני היא תוספת כוח משמעותית למי שייעזר ברב .

  • לאורך כל הדרך הרגשתי שיש לי כתובת אמיתית מקצועית, מסורה, יסודית וחדורת מטרה. אלינה לא רק ייצגה אותי בצורה מבריקה, אלא גם גילתה אנושיות, אכפתיות ורצון אמיתי לעזור. אני ממליץ עליה בחום רב, בלב שלם, לכל מי שמחפש ייצוג משפטי מקצועי ויחס אנושי מהמעלה הראשונה. עורכת דין מעוררת השראה תודה מכל הלב! 🙏

  • תגובה ל:

    אלינה וליאור כרסנטי משרד עו"ד

    מאת: אוסאמה

    שירות מעולה מקצועי מענה ושירות מיוחד הישגים משפטיים ברמה גבוהה

  • עורכת דין מקצועית, נעימה, סבלנית. ממליצה בחום

  • תגובה ל:

    איל גולן משרד עורכי דין

    מאת: אורן

    פשוט מהרגע הראשון נותן לך יחס אישי והרגשה שאתה הלקוח היחידי שלו , מקצוען ושירותים ברמה הגבוהה, זמין בכל שעה ובכל יום, לא משאיר אותך ללא מענה ופיתרון, נוסך בך את צדקתך כמובן בהתאם למקרה, ישר והגון ומי שייקח אותו לייצוג רק יזכה

  • תגובה ל:

    יעקב אנטוורג עו"ד ונוטריון

    מאת: רבקה י.

    חייבת להגיד שהוא בן אדם מדהים לב זהב עזר לנו והיה סבלני ושירותי ובזכותו המקרה הסתדר ממליצה בחום

  • שלום רציתי להמליץ בחום על עורך דין רוני מרטן שנתן לי יעוץ מסודר לכמה תיקים.. הוא טיפל באופן מקצועי ואדיב ולמרות הקושי הרגשי שחוויתי בעקבות התביעות הללו רוני סידר לי את הכל וסיימתי את שיחת הייעוץ והליווי המשך איתו עם רווחה ואויר לנשימה ממליצה מאוד לפנות אליו. קיבלתי יעוץ מקצועי ובהירות הדרך

  • תגובה ל:

    שרון אורן שלג חברת עורכי דין

    מאת: כבהא מ.

    אני ממליץ בחום על כבוד עורך דין שרון, עזר לנו לא מעט במשך כל התקופה עד ליום המשפט אפילו אחרי!! מקצוען וממושמע מאוד הרבה בעמים הסביר ונתן שירות גם מחוץ לזמן העבודה וזה לא מובן מאליו ממליץ בחווווום👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

  • תגובה ל:

    עו"ד סיגלית ישעיהו

    מאת:

    סיגלית ליוותה אותי בתהליך הגשת הויזה מההתחלה ועד הסוף, מקצוענית, ידעה בדיוק מה אני צריכה, וטיפלה בהכול בסבלנות. בזכות הידע והניסיון של סיגלית קיבלתי את הויזה לאחר שכבר סורבתי פעם אחת, וזה לא מובן מאליו!

  • תגובה ל:

    בן-צבי יעקב משרד עו"ד

    מאת: ירון

    עו"ד בן צבי הוא לפני הכל בן אדם. אדיב, נעים והוגן עו"ד בן צבי הפגין מקצועיות רבה, יסודיות והיה קשוב וסבלני לכל אורך הדרך. בסוף התוצאות הן החשובות והתוצאה שאני קיבלתי הייתה חיובית ומוצלחת ועל זה ישר כח! ממליץ בחום

  • קיבלתי תשומת לב מלאה והסברים מלאים. שותפתי בשיקולים והמסמכים הוגשו להערותיי לפני הגשתם. לא שותפתי למילים שנשלחו בפועל. היחס היה חם ואוהד והזמינות הייתה גבוהה

  • תגובה ל:

    הדר מלכה משרד עו"ד

    מאת: רויטל

    למשרד של עוד מלכה הגענו מבוהלים ואובדי עצות. זה הרגיש כמו רעם ביום בהיר. עוד מהשיח הטלפוני הרגשנו הקלה. זה היה ברור שהגענו לחוף מבטחים. דבר אשר התחזק עוד יותר במפגש הפרונטלי. זכינו להכיר עו"ד מיומנת ומקצועית אבל בעיקר אנושית ואיכפתית. עו"ד מלכה נתנה לנו להבין שהיא תעשה הכל אבל הכל כדי לעזור לנו במצב הקשוח אליו נקלענו. וכך היה!! אז בלי לפרט יותר מידי איך דברים נעשו בצורה מקצועית ומדוייקת, אני רוצה לשבח ולהלל במקסימום את העבודה שנעשתה ע"י עוד מלכה. עו"ד שהיא אחת לדור. תודה ענקית ענקית על הכל!! ממליצה בחום♥️🙏

  • אייזיק היה מאוד מקצועי, אדיב, שרותי ונתן את כל ההסברים

  • תגובה ל:

    אריאל קנד משרד עורכי דין

    מאת: מיכאל

    מבין את התיק ויודע איך לפעול זה מדהים !!!

  • תגובה ל:

    גיא נבון משרד עורכי דין

    מאת: מאיר

    אם אתם רוצים עורך דין מקצועי שמבין הכל וסוגר את כל הפינות ושגם נותן שירות טוב ויחס אישי, הגעתם למקום הנכון :)

  • תגובה ל:

    איל גולן משרד עורכי דין

    מאת: שובל

    מעבר למקצועיות ולידע הרחב, איל משרה תחושת ביטחון ויחס אישי שאין שניה לה.

  • תגובה ל:

    שמואל פז - משרד עו"ד ונוטריון

    מאת: יוסף

    עו״ד מקצוען, בעל סבר פנים, נכון מוכן לעזור ולסייע ככל שניתן.

  • תגובה ל:

    גיא נבון משרד עורכי דין

    מאת: אריה

    עו"ד גיא נתן לי שירות מקצועי ונעים, עזר לי בדילמה בנושא בין אישי שהתלבטתי לגביו, חסך לי הרבה כסף. גם דרש תשלום פחות משני העו"ד שבדקתי. מומלץ מאוד.

  • תודה ענקית על עבודתך המקצוית ומסורה. עזרת מאוד. ישר כוח.

  • סופר מקצועית, נעימה, ואתית בכל רמח איבריה. רודפת שלום שהצליחה לפייס בסכסוך משפחה מאוד רגיש

  • עו"ד ישר אדיב הוגן והגון

  • תגובה ל:

    משרד עו"ד נחמנסון & עיני

    מאת: יבגני

    ברצוננו להודות לכן מקרב לב על הליווי הצמוד, המקצועי והמסור לאורך כל תהליך מכירת ורכישת הדירות. הפגנתן מקצועיות, יסודיות ודיוק בכל שלב, תוך הקפדה על כל פרט ורגישות אמיתית לצרכים שלנו. הענקתן לנו ייעוץ משפטי ברור ומדויק, והובלתן אותנו בביטחון ובשקט נפשי בתהליך לא פשוט – והכל בגישה נעימה, סבלנית ונדיבה. אנו מודים לכן על הזמינות, האכפתיות והיחס האישי שהפגנתן לכל אורך הדרך. אין ספק שבלעדיכן זה לא היה עובר כל כך חלק. תודה על הכל!

  • סיון עורכת דין ממעלה ראשונה, זמינה מקצוענית ותמיד דואגת ללקוח! מומלצת בחום

  • עורכת דין ברמה הגבוה ביותר יחס אישי ומקצענות!

  • מיכל הצליחה בתביעה שלכל הדעות הייתה מסובכת עד כדי לא אפשרית. יחס מלווה זמינות ותקשורת ועם זאת שקיפות מלאה לאורך כל הדרך.