-
תגובה ל:עו"ד אתי טויל
מאת: גטהון
עורכת דין מוצלחת. יחס אדיב מאוד,עם רמה מקצועית גבוהה. יכולת ביטוי מרשימה בבית משפט. הצלחנו בגדול בתיק. מומלץ בחום.
-
תגובה ל:משרד עורכי דין אורטל יונה
מאת: איריס
אני רוצה להמליץ על עו"ד אורטל יונה כדמות יציבה ואחראית בטיפול בלקוחותיה, מסורה ודבקה במטרה ויודעת להשיג תוצאות משביעות רצון ואף מעבר למצופה. מאוד מרוצה מהליווי והתמיכה שקיבלתי, המענה האנושי והאמפתיה שכ"כ חיוניים בעיסוק הזה ומצויים אצלה ביד רחבה כבר מהמפגש הראשון התרשמתי שמדובר באדם הנכון לי. היא השרתה בי תחושת בטחון וניכר שהיא אוהבת את עבודתה ומיומנת במלאכה חשובה זו. מקצועית ואלופה🙏
-
תגובה ל:משרד עו"ד וגישור לירון מזרחי פיליפסון
מאת: איתי
לירון עזרה לי מאוד בכל מה שהייתי צריך! היה חשוב לה לוודא שהכל בסדר לאורך כל התהליך.
-
תגובה ל:אסף דוק - משרד עורכי דין
מאת: אריה
הגעתי לאסף דרך האינטרנט אסף עזר לי בתיק רציני של קטטה בין נהגי מוניות אסף שיחרר אותי תוך 3 שעות מהמשטרה התיק נסגר ללא כתב אישום. לצערי נפלתי לפניי חודש במקרה דומה ]אני נהג מונית[ פניתי כמובן לאסף שיחד עם עורך דין אורין עושים הכל כדיי לצאת שוב מהמקרה הזה.הם תמיד זמינים ואמפתיים ותומכים שזה הכי חשוב. ממליץ בחום רב.
-
תגובה ל:אלינה וליאור כרסנטי משרד עו"ד
מאת: קרואן
תודה מכל הלב על השירות הנהדר יחס,איכות,מקצועיות, דאגה ותמיכה לכל הדך🔝🫶
-
תגובה ל:אלינה וליאור כרסנטי משרד עו"ד
מאת: עמית
העורכת דין הכי מקצועית וטובה שיש עוזרת ונותנת את כול המקסימום ויש רק הצלחה איתה תודה על הכול
-
תגובה ל:מרום-פרידמן משרד עורכי דין
מאת: רועי
אני רוצה להודות לעורך הדין שמואל מרום על הליווי המקצועי, התמיכה האישית והשירות המסור לאורך כל הדרך. בזכות הידע והנחישות שלו, השגתי תוצאות מצוינות הן בתביעה הצרכנית והן בתביעה של תאונת הדרכים שעברתי. ממליץ בחום לכל מי שזקוק לייצוג ברמה הגבוהה ביותר!
-
תגובה ל:קרן זיסו משרד עורכי דין
מאת: נועם ש.
אני ממליץ בחום, קיבלתי שירות אישי מעולה ותגמול שהוא מעל ומעבר למה שציפיתי בכלל, אני חייל ואביב וקרן הצליחו להוציא לי סכום נכבד שמאוד מאוד יעזור לי בהמשך, הייתה דרך ארוכה אבל שווה כל רגע תודה רבה ומעריך כל דבר🙏
-
תגובה ל:עדי טרבס
מאת: עידו
השיגה לי הרבה כסף מפציעה מאוד ישנה, שפיצית, מקצועית ואלופה. מומלצת!
-
תגובה ל:קרן זיסו משרד עורכי דין
מאת: Sami
רוצה להמליץ בחום לכל אופנוען שעובר תאונה קשה ! הייתי הפוך אחרי תאונה עם קטיעה מורכבת ובאמת לא ידעתי לאן לפנות בהתחלה קיבלתי המלצות על משרד עורכי דין של קרן זיסו הלכתי אליהם ובאמת שתוך דקות הרגשתי שהכל מתחיל להסתדר לי. עזרו לי עם שמאי כי היה לי נזק רכוש לאופנוע ומרגע זה אביב וקרן נהיו משפחה לאחר מכן התיק הסתיים לשביעות רצון כולם ובעיקר לשביעות רצוני ואני מרגיש שאני יכול להתחיל שוב לחיות את החיים שלי מחדש.. תודה לאביב לקרן ללידור ולכל הצוות המושלם ממש… אם היו אלף כוכבים ודאי שהייתי מכניס אותם!!!
-
תגובה ל:עדי טרבס
מאת: גילה
עורכת דין מקצועית ונחמדה מאוד. עשתה את עבודתה נאמנה וכנדרש
-
תגובה ל:עו"ד ונוטריון טל פומרנץ- לביא
מאת: אולגה
קיבלתי שירות מצוין וזריז
-
תגובה ל:ספי מנור, עורכת דין ונוטריון
מאת: מוטי
פשוט נפלאה, אנושית ומקצועית ביותר
-
תגובה ל:אילנית בר דוד מואס עורכת דין ומגשרת - א. בר-דוד משרד עו"ד
מאת: רבקה
עו"ד אילנית בר דוד היא פשוט מלאכית.עזרה לי ולהוריי שהיינו הכי מיואשים והיא הגיעה פשוט משמיים נתנה מענה וייעוץ בדרך ובצורה הכי נעימה,אנושיות ונעימה שיש וזה לא מובן מאליו מספר אחת !!!!
-
תגובה ל:עו"ד שרון בירון מרקוביץ
מאת: גלי
לאחר תאונת דרכים, שרון עזרה לי בתביעה של חברת הביטוח וקיבלנו את הסכום שאותו רצינו, ואף יותר! ממליצה על שרון בחום.
-
תגובה ל:עדי טרבס
מאת: רחל
מהממת להחזיק אותה ב 4 ידיים
-
תגובה ל:משרד עורכי דין DA-Law4U, בבעלות עו"ד דפני ענוה
מאת: נילי
תודה לעו"ד דפני על הסיוע בהגשת תביעה חביטוח לאומי ועל סכום הקצבה והנכות שקיבלתי בזכות הסיוע והשירות המקצועי והאדיב שלך, על ההקשבה, הנתינה והסבלנות להשיב לשאלות. אין כמוך.
-
תגובה ל:עו"ד שני חזון ויסמן
מאת: אלי
אני רוצה להמליץ בחום על עורכת הדין שני חזון ויסמן .שליוותה אותי לאורך כל ההליך המשפטי מההתחלה ועד הסוף - הפגינה מקצועיות יוצאת דופן, סבלנות ואכפתיות רבה. שני הסבירה לי כול צעד וצעד , במהלך כל השלבים של ההליך בצורה ברורה ומפורטת ודאגה שארגיש בטוח ומיודע . ובסופו של דבר דאגה לי לפיצוי ביד רחבה (יותר ממה שציפיתי) - יחד עם זאת אני ממליץ עליה מכל הלב לכל מי שעבר תאונה ונגרם לו נזק בעיקר גופני וצריך עורכת דין אמינה ישרה ובעלות סבירה כמובן .
-
תגובה ל:משרד עורכי דין - אביחי אלקובי
מאת: שני ס.
מקצוען אמיתי שירות אדיב וחם קיבלנו. מאוד עזר בהכל. היה זמין ואכפתי ונתן מעצמו 110 אחוז
-
תגובה ל:נופר זומר - משרד עורכי דין
מאת: יואב ב.
הגעתי לנופר בטעות דרך המלצה של חבר. תחילה היה מעט קשה לצאת מפאתי זמן, אך לאחר מכן הצליחה ״להפוך את הקערה על פיה״ בתביעה שהוגשה כלפיי. ממליץ על שירותיה בחום! יואב ב.
-
תגובה ל:נופר זומר - משרד עורכי דין
מאת: אילן נ.
ברצוני לשבח את עורכת הדין נופר, מילאה את עבודתה בצורה יוצאת דופן והצילה אותי מפני תרמית עסקית אליה נקלעתי. ממליץ על שרותיה בחום.
-
תגובה ל:גיל ויינשטיין עורך דין
מאת: נטלי
גיל וינשטין היקר מקצועי שליח של צדק נלחם עבורי זמין תמיד חרוץ ויעשה הכל כדי להוציא צדק עילוי בחסד עליון שהשם ישלח לו פרנסה בשפע ובריאות לילדיו תודה גיל יא תותח!
-
תגובה ל:נופר זומר - משרד עורכי דין
מאת: אורית ל.
נופר המקסימה עזרה לי בתביעה כנגד שוכרי הדירה שהפרו את החוזה בנינו זכיתי ליחס מקצועי לזמינות בכל שאלה ובעיה במצב בדרך הייתה קשובה והכי חשוב הגיע לתוצאה וזכינו במשפט תודה לך על היחס האישי
-
תגובה ל:נופר זומר - משרד עורכי דין
מאת: דנה
נופר נעימה ומקצועית. עזרה לי בתביעה עם ביטוח לאומי בשל בעיה בריאותית. מומלצת בחום!
-
תגובה ל:עורך דין אלון טנקג'י
מאת:
מקצועי ואמין
-
תגובה ל:נופר זומר - משרד עורכי דין
מאת: אור
נופר מאוד קשובה, מקצועית ומסבירה כל שלב בתהליך בפשטות, ממליץ בחום.
-
תגובה ל:משה ירוחם-משרד עו"ד
מאת: מיכאל
העו"ד המקצועי והאמין ביותר שיצא לי לעבוד מולו
-
תגובה ל:עו"ד ונוטריון רון כהנא
מאת: יותם
עו׳ד כהנא הוא מקצוען. יעיל. זהיר. סייע לקבל דרכונים אסטוניים לכל המשפחה המורחבת בפחות משנה ובמחיר נמוך מרוב המדינות
-
תגובה ל:משרד עורכי דין שלומי ברדוגו
מאת: מור
שירות מקצועי,איכפתי וחם❤️
-
תגובה ל:טייבי נתנאל עו"ד ונוטריון ושות'
מאת: איקה
עו"ד טייבי איש יקר, מקצועי ביותר , אמין וזמין. תמיד אדיב ופותר כל בעיה שצצה בסבלנותמובמקצועיות. מומלץ מאוד!
עבור עורכי דין התקבלו 14198 תגובות בציון ממוצע 4.9 מתוך 5

