טופס שבאמצעותו מצהיר עובד שכיר למוסד לביטוח לאומי כי נעדר מעבודתו בעקבות מחלה, תאונה, אבל או שביתה, כאשר מדובר בהיעדרות שלא נמשכת יותר מחודשיים בשנת עבודה שבה עבד לפחות חודש ימים.


עובד שכיר שלא הגיע לעבודה מהסיבות הללו, יכול לקבל פטור מתשלום לביטוח לאומי עבור תקופת היעדרותו, כל עוד לא היו לו הכנסות באותה תקופה. עם זאת, הוא עדיין יחויב בתשלום דמי ביטוח בריאות. יש לצרף אל הטופס אישור מהמעסיק וכל מסמך אחר שיכול להוכיח את סיבת ההיעדרות.


באדיבות אתר המוסד לביטוח לאומי

 



להורדת הקובץ לחץ כאן
עודכן ב: 06/08/2019