שלום אם אני עובדת כפרילנסרית , אבל בלי חוזה חתום בכתב ביני לבין החברה מקבל השירותים ממני. האם דבר זה משפיע על ביטוח לאומי ומס הכנסה? תודה
מור שלום
הפרילנסר חייב לדווח על הכנסותיו ולשלם דמי ביטוח לאומי ומס הכנסה בהתאם לחוק, גם ללא חוזה כתוב, הנך מוזמן לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות לקבלת סיוע וייעוץ בטל : : 053-9428571 .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניצנה שלום לאור הוותק שלך מגיע לך 8 ימים כדמי הבראה , ככל והמעסיק אינו משלם את נדרשת להסתייע בעו"ד אשר ניתן באמצעות מכתב ניתן להסדיר נושא זה משכך הנך מוזמנת לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות לקבלת סיוע...
המשך תשובה