שלום. בהמשך לשאלתי, כל הדיירים בנינו ממד ומרפסת ושילמנו עליהם באופן פרטי. זאת לא דירתי היחידה.אם אני מוכרת אותה תיכף אחרי הבנייה אני מקבלת פטורים ממיסים מסויימים ואיזה ? או שכדאי לחכות כמה שנים ואז למכור.
היי שוב,
אם זו לא דירתך היחידה את תמוסי במס מוטב (חישוב לינארי).
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם מדובר בתמ"א חיזוק, יש לבדוק האם חל עליה התיקון לזכויות מבוגרים הקובע כי בתמ"א יש זכות למבוגרים לצאת לשכירות בתקופת הבניה. יש לבדוק עם עו"ד מבחינת המועדים האם החוק חק עליה מבחינת התנאים (מועד חתימת ...
המשך תשובה