רכשנו בית בין 2 קומות (חלק מדו משפחתי) שקומה א מושכרת קיים מעבר פנימי בין הדירות וכניסה נפרדת חיצונית . נדרשנו לקבוע מועד לביקור מס רכישה . מה מצבנו ? האם ניתן לעשות משהו ? והאם בכלל ישנה חבות ?
חסרים נתונים בדגש על מה דווח ?!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. יש לבחון את המקרה באופן ספציפי. התשובה העקרונית היא שעשוי להיות תשלום של מס רכישה עבור דירה שנייה (8%) במקרה של רכישת דירה להשקעה. נדרש ייעוץ פרטני לנושא. בהצלחה! עו"ד אושר אלקיי...
המשך תשובה