שלום, קניתי לפני 10 שנים קרקע חקלאי ואני עומד למכור אותו עכשיו. א. נאמר לי שעלי לשלם בסך הכל 35% מהרווח לכל סוגי מס. האם זה חישוב גס די סביר? ב. האם יש דרך להפחית את המיסים אלו? (למשל בעסק היגענו למצב של מחיקת חובות)
שלום רב,
לא ברור כיצד הקרקע מוחזקת האם על ידי יחיד או באמצעות חברה?
כמו כן, לצורך הפחתת חבות מס נדרשים נתונים נוספים כגון: גיל הנישום, הכנסות, הפסדי הון אם קיימים ועוד.
מציעה לפנות לייעוץ מקצועי אצל עו"ד ורו"ח שמתמחה במיסוי מקרקעין לפגישת ייעוץ שיכולה לחסוך לך תאונות מס מיותרות ותשלומי מיסוי שלא לצורך.
ניתן לפנות ולתאם פגישת ייעוץ במשרדינו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאלה שלום רב. היות ויש זכויות בניה נוספות, יש לשלם היטל השבחה בעת מימוש הזכויות, ועל כן עשוי לחול מס שבח. לעניין הסכמת השכנים - עצם ההסכמה לא מחייב תשלום מס שבח, אבל יש לבחון זאת בהתאם למסמכי ...
המשך תשובה