היריון בגיל 38, לא הפנו אותי לבדיקת מי שפיר ובתי נולדה עם תסמונת דאון. הדבר אירע לפני 11 שנה, רק היום קראתי באינטרנט שאפשר לתבוע את בית החולים ולקבל פיצויים האם זה נכון? האם יש התיישנות על 11 שנה?...
מבחינה טכנית בהחלט ניתן להגיש תביעה על מקרה כמו שאת מתארת. לצערי במקרה הספציפי שלך חלפו 11 שנים ועל כן התביעה התיישנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ליהיא, התשובה יותר מורכבת מכן ולא. צריך לבחון את הממצאים, מהי התסמונת ובהתאם להפנות פניה מסודרת למומחה האם ניתן וצריך היה על סמך הממצאים בסקירת המע` להפנות לבדיקות נוספות. ...
המשך תשובה