/שלום למומחים אני בתהליך קניית דירה מקבלן. בשיחה הראשונית.. הציע לי הקבלן שאת התשלום הראשון אעביר לו ושאר התשלומים יתבצע עיי שוברים לבנק. שאלתי,האם הדבר חוקי?האם עניין השוברים הוא חובה או זכות? תודה
השאלה חשובה ומדגישה את החשיבות בליווי עו"ד בהליך של רכישת דירה מקבלן. תשלום שאינו משולם בשובר לא זוכה להגנה במקרה שהקבלן נכנס לקשיים. הנפגעים של חברת "חפציבה" היו אלה ששילמו את הכספים לחשבונות אחרים ולא לחשבון הליווי. הצעתי היא לשכור את שירותיו של עו"ד המתמצא בתחום , לליווי הרכישה. משהופחת שכ"ט עוה"ד לעוה"ד של הקבלן, התפנה תקציב לצורך תשלום לעו"ד מטעם הרוכש, שישמור על האינטרסים שלו בעסקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טופס 4 הוא היתר לחבר חשמל ומים לדירה, ואכן ניתן לאכלס דירה כאשר מתקבל טופס 4. ניתן לקבל טופס 4 גם כאשר הפיתוח הסביבתי לא הושלם במלואו ( לדוגמה- החנייה טרם נסללה, הגינה בחזית עוד לא נשתלה ) .טופס 5 ה...
המשך תשובה