אני ואשתי רוצים לקנות דירה נוספת להשקעה, התחתנו לפני 6 חודשים ועדיין לא שינינו סטאטוס במשרד הפנים האם נשלם מס על דירה 2?
לא ברור מהשאלה מתי נקנתה הדירה הקודמת ועל שם מי היא רשומה.
עניין הרישום במשרד הפנים לא רלוונטי.
ברור שיש לפנות ליעוץ פרטני אצל עו"ד המתמצא בתחום.
אם הדירה הנוספת נרכשה לפני הנישואים ע"י אחד מבני הזוג בלבד, ולאחר אין דירה בבעלותו ,אז בעזרת תכנון מס נכון, יתכן ואפשר יהיה לדווח על רכישת מחצית הדירה כדירה יחידה.
מדובר בנושא שאינו פשוט ויש לפנות לעו"ד המתמצא בתחום, כדי שיבדוק את כל המסמכים, וייתן חו"ד מדוייקת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לכאורה, לאור העובדה שהמתווך לא התעניין כלל בקונה, ולא ניסה לקחת חלק במו"מ, ולאור העובדה כי המו"מ בתקופת הבלעדיות נפסק, והתחדש רק לאחר כ- 3 חודשים, ניתן לטעון כי על אף הסכם הבלעדיות ,המתווך לא יהיה זכ...
המשך תשובה