אני עומד למכור את הדירה. העורך דין אמר שתשלום האחרון מפנים את הדירה, עכשיו כדי שאכנס לדירה יד2 שאני קונה . אני צריך לחכות לתשלום האחרון מהקונים שלי ולתת למוכר כדי לקבל את המפתחות, כאילו השאלה שאני רוצה לשאול אני לא יוכל להיכנס כמה ימים לפני לדירה עד שאקבל את התשלום האחרון וכל זה יקרה מעכשיו לעכשיו?

אכן בדרך- כלל התשלום האחרון ומסירת החזקה שלובים. ניתן לקיים מו"מ עם המוכרים/קונים , על הקדמת התשלום האחרון ו/או קבלת החזקה לפני סיום התשלומים. כדאי שתפנה בעניין לעוה"ד שייצג אותך בהסכמי המכר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה העיקרית היא האם היה הסכם בלעדיות למתווך? מה נקבע בהסכם? גם אם לא, יש לקבל גרסה מסודרת עם כל הפרטים, גם מהצד שלכם , וגם מצד הקונה, כדי לתת חו"ד בעניין היותו של המתווך הגורם היעיל בעסקה....
המשך תשובה