-
תגובה ל:מירי נחשונוב, עו"ד ומגשרת
מאת: יגאל
שלום לכל אזרח ישראלי שצריך יצוג של עורך דין בנושא הגירה או איחוד משפחות בישראל אני ממליץ בחום על עורכת דין מירי נחשונוב . ראשית כל היא אנושית יש לה ידע רב בנושא וכמובן הצלחות מסחררות תמיד ידה על העליונה , היא הולכת עם האמת והצדק אני מאוד שמח שבחרתי במירי נחשונוב ליצג אותי מול משרד הפנים ואני מעוניין שאחרים יהנו מהיצוג שלה . חבל ללכת למישהו שהוא לא ידוע פה יש קבלות תנסו את מירי נחשונוב אני מבטיח לכם שתברכו אותי . שיהיה בהצלחה לכולם .🙏❤️
-
תגובה ל:משרד עורכי דין שני אלגרבלי
מאת: ישראל
מקצועיות ואמינות
-
תגובה ל:בנו גליקמן, משרד עורך דין
מאת: קטיה כ.
עורך דין מספר אחת!! תמיד עושה את עבודתו עם הלב האמיתי שלו! הוא עורך דין שתמיד מתחשב, חשוב לו הלקוחות שלו! הוא עושה את כל מה שצריך לעשות! אף פעם לא מתעכב, תמיד מתחשב, אני רק סומכת עליו! הוא פשוט העורך דין הכי הכי טוב שיש בעולם הזה!!!!!
-
תגובה ל:משרד עורכי דין דורית קורץ
מאת: מוטי א.
משרד מעולה מקצועי לעילא עו"ד דורית קורץ היא בעלת ידע רפואי ומשפטי מקיף . נותנת יחס אישי ללקוח וההשגים שלה בתיק שלי היו ענקיים. ממליץ בחום לכל מי שצריך לתבוע את ביטוח לאומי , ועדות רפואיות בצהל וחברות ביטוח בכל העניינים הרפואיים ונזקין לקחת את עו"ד קורץ
-
תגובה ל:ראודור, פלדמן עורכי דין
מאת: נבון ש.
הגעתי לורד אחרי חוויה לא נעימה בכניסה לארצות הברית מאוד מבולבלת ורד בסבלנות באכפתיות ומקצועיות עזרה לי בתהליך הוצאת גרין קארד ורד בזכותך אצליח בשקט ושלווה להתאחד עם ביתי ונכדי יישר כוח
-
תגובה ל:בנו גליקמן, משרד עורך דין
מאת: סתיו
עו״ד גליקמן ייצג אותי בתביעה של נזקי גוף. מהרגע הראשון שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות ובסוף אכן בוא הוציא את התוצאה הכי טובה שיכלתי לחשוב עלייה. ממליץ בחום מכל הלב
-
תגובה ל:משרד עורכי דין גיא ארנברג
מאת: שחר
אני ממליץ בחום על עו"ד גיא ארנברג, שהצליח להשיג תוצאה נהדרת לאחר דרך משפטית ארוכה שבה הוא לא וויתר והיה לצדי כל הזמן עד לסוף המשפט
-
תגובה ל:עו"ד איציק ויצמן
מאת: יורם
אדם ישר, אמין. צנועע,קצועי,אדיב נילחם למען הצדק ייתן עצה אמיתית ללא שום חשש שווה לעבוד עימו
-
תגובה ל:איריס אטיאס משרד עורכי דין
מאת:
היא טיפלה בי בתאונת עבודהרבה, וקבלתי אחוזי נכות גבוהים בהתאם לציפיות. יחס אישי וליווי צמוד כמו כן מקצוענות מומלצת מהחלט
-
תגובה ל:עו"ד ומגשרת ענבל כספי גאון
מאת: אדיב
ענבל נשמה טהורה ..עו"ד מקצועית זמינה חכמה ותותחית..עזרה לי בבעייה שלי ופתרה את הכל בפרק זמן קצר ומקצועי..תודה לך עלי והצליחי 🙏❤️
-
תגובה ל:עו"ד יניר הראל, משרד יניר הראל ושות'
מאת: שלי
טיפול מקצועי ביותר, יניר הראל טיפל בתיק שלי והייתי מרוצה מאוד. ממליצה.
-
תגובה ל:משרד עורכי דין ברק אומגה
מאת: א.פ
ברק אומגה היקר🙏 הצלת לי את החיים !!! קיבלתי טיפול אישי, כל הדרך הרגשתי שיש על מי לסמוך, גם שאני כבר התייאשתי אתה לא ויתרת, תודה על האמון בי על הלב הענק שלך והכי חשוב התוצאות שאפילו לא יכולתי לדמיין. יישר כוח על עבודת קודש 🙏🙏🙏🙏 ברק תבורך בשפע הברכות 🙏
-
תגובה ל:עו"ד איציק ויצמן
מאת:
עורך דין מקצוען, אנושי, יחס חם, זמין בכל שעה, והכי חשוב תוצאה מעבר למצופה. תודה
-
תגובה ל:מיטל שני עורכת דין ומגשרת
מאת: מעוז ב.
אחת ויחידה ממליץ בחום
-
תגובה ל:מיטל שני עורכת דין ומגשרת
מאת: אנדרי
מיטל עזרה לי
-
תגובה ל:בועז אורמן עורכי דין
מאת: שלו
מקצועי, פונה כשצריך בלבד ועושה את העבודה בצורה יסודית המשפט נגמר טוב יותר ממה שצריך
-
תגובה ל:עו"ד איציק ויצמן
מאת: ענת
רציתי להמליץ בחום על עו"ד איציק וויצמן שליווה אותי בתקופה מאוד קשה בחיי. בזכות המקצועיות, ההקשבה והליווי הצמוד שלו הצלחתי לקבל את הסיוע המשפטי וההגנה שהייתי צריכה ולהרגיש בטוחה מוגנת לאורך כל התהליך, איציק הפגין ידע משפטי רחב מסירות אמיתית ותמיכה אנושית יוצאת דופן, עזר לי להבין את זכויותי ולנווט בין הליכי המשטרה בתי המשפט והסיוע הכלכלי בצורה ברורה ומסודרת, ממליצה בלב שלם אמין, ישר ומקצועי, תודה רבה לך מכל הלב זה זכות לקבל עו"ד כמוך. שירה
-
תגובה ל:משרד עו"ד יוסף רפאלוב
מאת: לוי י.
עו"ד יוסי רפאלוב מקצוען אמיתי ואלוף ברמה הגבוהה ביותר! ממליץ בחום
-
תגובה ל:נוה חגי משרד עורכי דין
מאת: ליהיא
עורך דין מעולה!
-
תגובה ל:עו"ד אלי נחום
מאת: רוני
אלי הוא שילוב נדיר של מקצועיות וניסיון של שנים לצד יחס אישי נעים בגובה העיניים הכי טוב בתחום!
-
תגובה ל:עורך דין דוד בר-חנין
מאת: אוחיון
קשיחות לצד רגישות המקנות תחושת ביטחון ללקוח. ממליצה בחום!
-
תגובה ל:גילה פרין משרד עורכי דין
מאת: צחי
גילה עו"ד אמינה אדיבה ומקצועית
-
תגובה ל:משרד עורכי דין דורית קורץ
מאת: סילביה
אני ממליץ בחום על עו”ד מנוסה וחמה זו, לכל מי שנתקל בקשיים מול הביטוח הלאומי. היא הבינה לחלוטין את המצב שלי והפגינה מקצועיות יוצאת דופן
-
תגובה ל:בנו גליקמן, משרד עורך דין
מאת: דליה
עו"ד מקצועי אנושי ואמין. מספר אחד בתחום שלו. איש ישר שטובת הלקוח תמיד לנגד עיניו.
-
תגובה ל:שגית שאמי, משרד עו"ד נוטריון וגישור
מאת: בת-עמי
שגית היא עו"ד מקצועית ועם לב ענק. הקב"ה שלח לי אותה בזמן ובמקום הנכון. לא יכולתי לבקש מישהי יותר טובה ממנה בסיטואציה אליה נקלעתי. מהרגע הראשון היא היתה קשובה ומסורה בצורה מדהימה. אמליץ בחום רב לכל מי שישאל אותי.
-
תגובה ל:משרד עו״ד וגישור ינקוביץ שי
מאת: שי
קודם כל זה בן אדם! עורך דין ברמה הכי מקצועית שפגשתי בחיי. מודה ומעריך מאוד על הטיפול המקצועי והמסור ביותר.
-
תגובה ל:עורכת דין גלית בלאו בהרב
מאת: אלישע
עוד גלית מקצועית .סבלנית . אדיבה . מאמינה לגברים . ובזכותה הבת עברה למשמורת שלי זה נדיר בדורינו. אבל עם עוד גלית ראתה את העוול ואי הצדק נלחמה למעני ולעמן הבנות לאפשר להן חיים טובים יותר . תודה תודה.תודה
-
תגובה ל:משרד עורך דין גלעד גולדשמיט
מאת: מאיר
עו”ד גלעד גולדשמידט הוא מקצוען אמיתי עם לב ענק ואכפתיות נדירה. ליווה אותי ברגישות, סבלנות ובזמינות מלאה בכל שלב. הרגשתי שיש מי שנלחם עבורי באמת ודואג לאינטרסים שלי. ממליץ עליו בחום לכל מי שמחפש עורך דין אמין, חד ומסור.
-
תגובה ל:משרד עורך דין גלעד גולדשמיט
מאת: חסן
מקצועי ומתקדם מאוד
-
תגובה ל:מיטל שני עורכת דין ומגשרת
מאת: אבי
שירות מכל הלב ואדיב
עבור עורכי דין התקבלו 14165 תגובות בציון ממוצע 4.9 מתוך 5
.png)
