-
תגובה ל:משרד עו"ד שחר רבקה
מאת: נטליה ט.
מדהימה ומהירה וממש נחמדה ומקצועית
-
תגובה ל:משרד עורכי דין רודניצקי-דרורי
מאת: אסתר
מעבר למקצועיות של עו"ד דרורי קיבלנו יחס אישי ואכפתי, מעל ומעבר. ממליצה בחום
-
תגובה ל:עדי טרבס
מאת: יהודה
ממליץ מאד עליה!!
-
תגובה ל:אילנית בר דוד מואס עורכת דין ומגשרת - א. בר-דוד משרד עו"ד
מאת: ניסים
דואגת לכל סעיף תותחית על מומלץ בחום
-
תגובה ל:עו"ד שירן צמח
מאת: שמר
שירן עבדה איתי צמוד במהלך שבע שנים שנלחמתי על האחוזים שבאמת מגיעים לי. היחס שהיא נתנה לי והרמת המקצועות הייתה ברמה הכי גבוהה הרגשתי שהיה לי מישהי לדבר איתה וגם תמיכה וכל החלק הבירוקרטי ואפילו הרגשי לפעמי. ממליץ בחום רב תודה רבה לך שירן!
-
תגובה ל:אלדד אמת - משרד עורכי דין
מאת: אלינור
ליווה אותי לאורך תהליך השכירות, עורך דין יסודי ומקצועי!
-
תגובה ל:עורך דין ומגשר יעקב עופרי אוזן
מאת: אוסנת
עופרי עו״ד מקצועי, אנושי וחד. מלווה אותי ברגישות, יסודיות מקצועית לאורך הדרך. ממליצה מכל הלב. ליווי משפטי אמין ומדויק.
-
תגובה ל:עו"ד בר לב איל & עו"ד רייך אלי
מאת: דרשן
בנוסף מביא גם תוצאות טובות.
-
תגובה ל:אלדד אמת - משרד עורכי דין
מאת: ענת
ממליצה בחום על עו״ד אלדד אמת, קודם כל בזכות היותו אדם מקסים, נעים, מתעניין, אכפתי וסבלני. ושנית בזכות היותו מקצועי ומיומן. בכל פנייה אליו ניכרו ידע, הבנה ומקצועיות רבה. תודה והמון הצלחה בהמשך!
-
תגובה ל:עורך דין ומגשר יעקב עופרי אוזן
מאת: יפית
איש אמין, עם סבלנות רבה, זמין מאוד מודים לך על הנכונות לעזור
-
תגובה ל:עורך דין ומגשר יעקב עופרי אוזן
מאת: אליהו
טוב
-
תגובה ל:עורך דין ומגשר יעקב עופרי אוזן
מאת: אבי
עורך דין מקצועי וזמין ביקשתי את עזרתו בחתימות ואישורים וביצע זאת במקצועיות בקשב רב באדיבות מלאה ובזמינות באותו יום מחיר נוח וזול
-
תגובה ל:ספיר נוימן דהן
מאת: אור
מקצועית, שירותית ואדיבה
-
תגובה ל:ג'קי ברקוביץ', עו"ד
מאת: אבי
ג'קי עורך דין מקצוען בתחומו . ומעבר לכך, אדם שניחן ביושרה ואדיבות ורגישות לצורכי הלקוח. התגלה כאדם הבקיא בתחומו באופן מרשים. בעזרתו של ג'קי קיבלנו הסבר מקיף על התהליך, המשמעויות והחשיבות בהצלחת התהליך. במהלך כל ההליך ג'קי ליווה אותי ואת רעייתי באופן צמוד ודאג לטפל בכל עניין שהתרחש במהלך ההליך. בזכותו של ג'קי עברנו את ההליך בהצלחה ויצאנו לדרך כלכלית חדשה עם תקווה לעתיד מוצלח יותר. תודה מקרב לב ג'קי .
-
תגובה ל:עו"ד ונוטריון טל פומרנץ- לביא
מאת: מינה
יחס וטיפול יוצא מן הכלל. עו"ד פומרנץ לביא היא רצינית ומקצוענית עושה את עבודתה בנאמנות. ממליצה עליה בחום
-
תגובה ל:מאיר ניסנבוים עו"ד
מאת: חביבה מ.
אמין מקצועי ביותר עקשן יחס רציני בטיפול בתביעה...עד להשגתה ישר והגון...אני חוזרת אליו בפעם השניה....צ😍🙏🙏🌹⚘️🌹
-
תגובה ל:עו"ד אורלי הדרי
מאת: גיא
תודה רבה לאורלי על העזרה המקצועית באימות תצהיר וחתימות עבור תביעה למשרד הביטחון וביטוח לאומי, היא היתה מאוד אדיבה, ועזרה מאוד ללא שום בעיות ועיכובים. המחירים שלה מאוד הוגנים, והיא מאוד מקצועית, אני ממליץ בחום.
-
תגובה ל:בוקוולד, אפק ושות' - משרד עורכי דין
מאת: איריס
לקוחה אצל עו"ד רן אפק עורך דין, בן אדם חוויה מתקנת, איכפתיות, מקצוען ממדרגה ראשונה זן נדיר מומלץ בחום
-
תגובה ל:עדי אסידון משרד עורכי דין
מאת: אורטל
קיבלתי שירות מקצועי ויחס אישי. עדי היתה זמינה ואכפתית למקרה שלי והשגנו תוצאה טובה מאד. ממליצה בחום
-
תגובה ל:ד"ר רמדאן אבו עקלין, עו"ד
מאת: הילה
יחס מקצועי ואדיב
-
תגובה ל:ד"ר רמדאן אבו עקלין, עו"ד
מאת: וופא
לפני שהתחיל לעבוד על התיק הקפיד כל מסמך גם כאלה שלא חשבתי עליהם. ותמיד זמין!
-
תגובה ל:ד"ר רמדאן אבו עקלין, עו"ד
מאת: פאדיה
כל נושא משפטי מתייעצת זמין ברוב הזמן סבלני מקצועי
-
תגובה ל:ד"ר רמדאן אבו עקלין, עו"ד
מאת: מחמד
מטפל באמא שלי בצורה הכי מקצועית בכל עניין ביטוח לאומי
-
תגובה ל:עורך דין דוד בר-חנין
מאת: יצחק
מקצועי ביותר
-
תגובה ל:עו"ד ונוטריון טל פומרנץ- לביא
מאת: אלינור
נעימה מקצועית סמכותית ממליצה.
-
תגובה ל:עדי אסידון משרד עורכי דין
מאת: שימרית
ואוו בזכות עדי החוויה הלא נעימה שהייתה לי הפכה להיות אחרת, ממליצה בחום עורכת דין בעלת ידע נרחב וסבלנות והכי חשוב יחסי אנוש … והכי חשוב זכינו בתיק 🙏
-
תגובה ל:עדי אסידון משרד עורכי דין
מאת: עמוס
טיפול אישי וליווי צמוד לאורך כל הדרך. עובדת ומשקיעה בלקוחות מכל הלב בנדיבות ובמקצועיות
-
תגובה ל:עו"ד רחלי אייבס
מאת: גיא
אחת החדות והמקצועיות שפגשתי. חכמה, ממוקדת ועם שליטה מוחלטת בכל פרט. מקצוענית אמיתית שיודעת איך להשיג תוצאות. סמכתי עליה לגמרי, והיא נתנה לי ביטחון ושקט. לאורך כל הדרך היא ניהלה את המלחמות במקומי, ואני יכולתי לחיות את חיי בנחת בידיעה שאני בידיים הכי טובות שיש! תודה על הכל ע״וד רחלי אייבס
-
תגובה ל:עדי אסידון משרד עורכי דין
מאת: רעיה
עברתי תהליך לא פשוט בתחום ההוצאה לפועל, ועורכת הדין עדי היתה שם לכל אורך הדרך — מקצועית, רגישה וזמינה לכל שאלה. הרגשתי שיש על מי לסמוך. ממליצה עליה מכל הלב!
-
תגובה ל:שרון אורן שלג חברת עורכי דין
מאת: אליענה
אני רוצה להגיד תודה לעורך דין שרון שלג שליווה אותי במקצועיות, מסירות ורגישות ותמיד היה זמין עבורי לאורך כל התהליך המשפטי . בזכות הידע, הניסיון וההתמדה שלו, הצליח להביא לביטול הרישום הפלילי שלי – דבר שהחזיר לי שקט, חופש והזדמנות אמיתית להתחיל מחדש. תודה מקרב לב!
עבור עורכי דין התקבלו 14160 תגובות בציון ממוצע 4.9 מתוך 5
.png)
