שלום רב. העסקנו מטפלת משך 8 חודשים והחלטנו לפטרה בשל אי שביעות רצון והזנחה אשר תועדה במצלמה נסתרת. לציין כי שכרה שולם לה מדי חודש בחודשו במזומן, אולם ללא דמי הבראה ונסיעות. כמו כן לא שילמנו עבורה ביטוח לאומי זאת על פי דרישתה שכן היא מקבלת קיצבה מהביטוח הלאומי וחל עליה איסור לעבוד מעבר לכך. היא התקשרה לדרוש את שכרה בגין החודש האחרון ונעננו לכך, אולם בכוונתנו להחתימה על מסמך ויתור על כל דרישה עתידית כלפינו במעמד זה. האם מסמך כזה "תופס" מבחינה משפטית ומכסה את האפשרות כי תתבע אותנו בעתיד ?
כתבי הויתור שיש בהם משום התניה וויתור על זכויות מוקנות לעובד, אינם עומדים במבחן משפטי שכן אין להתנות במסמך ויתור על זכויות המגיעות לעובד מתוקף דיני העבודה בסיום יחסי עובד מעביד.
מומלץ כי תסתייעי ביעוץ משפטי לסיום נאות וחוקי של יחסי עובד ומעביד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
פרחיה ושות` – משרד עו”ד
055-4547098
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי אילנה, על פי ההסכם הקיבוצי וצו ההרחבה בעניין עובדי הבנייה בישראל חלה חובה להפריש תשלומים לעובד לקרן השתלמות. עובד שאינו מנופאי או מנהל עבודה יהיה זכאי להפרשות רק לאחר שצבר 3 שנות וותק. במידה ונפתח...
המשך תשובה