מזה שלוש וחצי שנה העסקנו עובדת ישראלית לפי שעות בטיפול בחמותי.לפני שבועיים חמותי נפטרה והעובדת דורשת פיצויי פיטורין, דמי הבראה וימי חופשה.האם מגיע לה וכמה? תודה על תשובתכם בנדון קלאודיה.
אכן, המטפלת זכאית לתשלום פיצויי פיטורים.
החשוב, נערך על פי משכורת ממוצעת. קרי ממוצע של 12 משכורות אחרונות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
פרחיה ושות` – משרד עו”ד
055-4547098
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם הכוונה לדיווח לביטול לאומי יש לפנות לביטוח לאומי ישירות ולהסדיר את הנושא, הפורום לא עוסק בשאלות כאלו. ...
המשך תשובה