שלום אנו מעסיקים עובדת משק בית כ-6 שנים , במהלך השנים השכר ירד בעקבות שינוי בשעות העבודה וכן ברמת המחיר לשעה . בשנה האחרונה היא לא מגיעה באופן רציף לעבודה ( מחסירה כ-30% ) . האם במקרה הנ"ל אני בכלל צריך לשלם פיצויים באם נפטר אותה ובאם כן האם הפיצויים מחושבים לפי השכר של השנה האחרונה כפול מספר השנים או שיש חישוב שונה ?
כן, יהיה עליך לשלם פיצויים. אם יש שינויים בהיקף המשרה במשך השנים החישוב הוא שכר שעה אחרון מוכפל בממוצע משוקלל של שעות העבודה החודשיות בכל תקופת העבודה מוכפל בחודשי עבודתה מחולק ל-12
שאלו את מנהל/ת הפורום:
פרחיה ושות` – משרד עו”ד
055-4547098
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי רונן, החוק לא מסדיר כמה זמן מראש יש למסור מכתב זימון לשימוע, בפועל מקובל לתת לעובד 2-4 ימים, כאשר אם העובד מבקש לדחות את המועד לצורך הכנה מקובל לאפשר לו את זה. העיקרון הוא שלעובד אמור להיות די זמן...
המשך תשובה