עבור עורכי דין התקבלו 14198 תגובות בציון ממוצע 4.9 מתוך 5
  • תגובה ל:

    איתן ביטון, משרד עורכי דין

    מאת: משה ח.

    שני תותחים, מזל שעברתי אליהם למרות שהייתי מיוצג על ידי עורך דין אחר שרק לקח כסף ולא עשה כלום. עלו והצליחו

  • תגובה ל:

    מרלן שחאדה משרד עורכי דין

    מאת: עבד

    יחס אדיב ומעולה. ממליץ..

  • תגובה ל:

    עו"ד ונוטריון טל פומרנץ- לביא

    מאת: שוורצמן ל.

    שירות מצויין , אמין מהיר ענייני מומלץ ביותר , תודה רבה

  • שירות מצויין! איתן איש מקסים ואדיב יודע לעשות עבודה טובה על הצד הטוב ביותר! בחור חריף וחכם מאוד. ממליצה בחוםםםם לא תתחרטו! חוב של 209 אלף נסגר ב21 אלף. 👏👏👏👏👏👏👏

  • תודה רבה עוד טייבי! עזרת לנו במקצועיות ובמהירות. תודה!!

  • תגובה ל:

    משרד עו"ד אייל רוזנשטיין

    מאת: לירון

    מקצועי ואמין. יישר כוח.

  • תגובה ל:

    עו"ד ארז גיל

    מאת: יעל ו.

    ארז הגשים לנו חלום, ודאג להשאיר את המשק במשפחה. כל המשפחה אסירי תודה .

  • תגובה ל:

    עורך דין שי שפירא

    מאת: אלכסנדר (.

    שי מאוד מקצועי, סבלני, תמיד זמין. עושה מקסימום כדי לעזור. חושב קדימה, בעל יוזמה. מאוד נהנה ושמח לעבוד אתו.

  • תגובה ל:

    יגאל כהן משרד עו"ד

    מאת: רוני י.

    מאוד מרוצה מהיחס והקשבה שרות טוב ומקצועי

  • ישראל נדיר ביחס שלו, במקוריות שלו, ובתפיסת העבודה שלו, מוביל תיק מדהים ממש!!! ממליץ בכל פה

  • אלינה היא עורכת דין מעולה ומקצועית מאוד כל התקופה שהייתי צריך אותה עשתה עבודה מעולה בדגש על המקצועיות והבנה של המקרה גם לאחר סיום הטיפול, במידה והייתי צריך אותה, היא תמיד שם בשבילי עבודה תכלס, לעניין עם תוצאה שציפיתי

  • תגובה ל:

    משרד עו"ד אייל רוזנשטיין

    מאת: אסף

    עו"ד רוזנשטיין ייעץ לנו בפיתרון בעיה משפטית לא טריויאלית. התהליך היה מכיל, התנהל בעדינות ורגישות מתבקשת, והכי חשוב במקצועיות רבה.

  • תגובה ל:

    עו"ד עינב רוזנבלט

    מאת: נטלי י.

    קיבלתי מעינב לווי צמוד ותמיכה במהלך כל התהליך. וכמובן שהגיעה לתוצאות שהן מעבר למה שציפיתי. פשוט אלופה!!!

  • תגובה ל:

    נטלי גוילי כהן משרד עורכי דין

    מאת: ארז ק.

    אחרי דחייה של משרד הביטחון אצל עורך דין אחר, הגעתי לעורכת דין נטלי וכבר בפגישה הראשונה שלנו הבנתי כמה שהיא מקצועית ומסורה לתהליך והיום בזכותה אני מוכר כנכה צה״ל.

  • תגובה ל:

    איתן ביטון, משרד עורכי דין

    מאת: אמיר

    לאבי ואיתן היקרים, תודה רבה מכל הלב. ישנם אנשים שחושבים שבגלל שהם עשירים מותר להם הכל, מותר להם להתעמר באנשים אחרים, להשתלט על קרקעות לא שלהם ובכלל לעשות כל העולה על רוחם. אני מודה שבהתחלה הייתי סקפטי ולא רציתי להלחם כיוון שאחרים ניסו ולא הצליחו, אבל אתם הוכחתם לי שלא משנה מי עומד מולך ולא משנה כמה מליונים יש לו בבנק, הוא כלום ושום דבר בשבילכם ! תודה על הניצחון המתוק, תודה על זה שפגשתי אנשים כמותכם שלא רואים בעיניים ונכנסים בכל הכוח בכל אחד (ןבכל סוללת עורכי הדין המתנשאים שלו מתל אביב) ותודה שהחזרתם את השקט והשלווה לי ולמשפחתי, אתם תותחים, ממליץ בחום.

  • תגובה ל:

    מלכה & ורדי ושות׳

    מאת: גבריאל

    אין עלייך תותחית מענה לכל דבר ובכל זמן תמיד מסבירה תדברים כמו שצריך וכמו שהם

  • מלךךךךךךךךך

  • תגובה ל:

    משרד עו"ד אייל רוזנשטיין

    מאת: אלון

    אייל מקצועי, אדיב וסבלני. הגענו עם המון שאלות והוא ענה על כולן בסבלנות ואכפתיות, וניכר היה שחשוב לו לגרום תחושת ביטחון ושנבין את כל התהליך. הרגשנו שאנחנו בידיים טובות ושדואגים לנו. מומלץ בחום!

  • תגובה ל:

    אדמונד דאי עורך דין ומגשר

    מאת: סימון

    מומלץ בחום!

  • תגובה ל:

    משרד עורכי דין שלומי ברדוגו

    מאת: עומאר

    ממליץ מאד על עורך דין שלומי ברדוגו שנותן שירות מקסים ועבודה מעולה! הכי מקצועי ואמין שיש! ממליץ בחום

  • תגובה ל:

    עו"ד גלית כהן

    מאת: אנדרי

    עורכת דין מעולה!! מקצועית עם יחס אישי ברמה גבוהה!! ממליץ מאוד

  • מקצועית מאוד!

  • תגובה ל:

    עו"ד ונוטריון טל פומרנץ- לביא

    מאת: פרידה

    אין עליה. אכפתית, מקצועית נעימה מייעצת ממליצה עליה בחם בכל הקשור בתחומי העיסוק שלה.

  • תגובה ל:

    משרד עורכי דין לין בליטי

    מאת: מיכאל ז.

    גדולה מהחיים שירות טוב והוגן ממליץ לכולם

  • אלינה תותחית ,נותנת שירות כל הזמן באמת אלופה,אכפתיות מכול קטנה וגדולה 😍😍

  • תגובה ל:

    עו"ד שני חזון ויסמן

    מאת: עמית

    שני עורכת דין מצוינת!! מקצועית, קשובה , זמינה לשאלות ונותנת ליווי אישי לאורך כל הדרך חדורת מטרה ועניינית! ממליצה בחום

  • תגובה ל:

    עו"ד עינב רוזנבלט

    מאת: זנטי

    ממליץ בחום

  • תגובה ל:

    עו"ד עינב רוזנבלט

    מאת: אלון

    ברצוני להביע את הערכתי הרבה לעו"ד עינב רוזנבלט . עינב, זכיתי להכיר עו"ד מקצועית ומנוסה, בעלת אינטליגנציה רגשית ברמה גבוה, יכולת הקשבה והכלה, בקיאה בדין ובפסיקה. ללא ספק עורכת מין השורה ראשונה .

  • תגובה ל:

    עו"ד ונוטריון שני אלקבץ כהן

    מאת: אלכס ר.

    עו"ד שני אלקבץ מקצועית מאוד ועשתה הרבה מעבר למה שהבטיחה. אנחנו (אני ואשתי) מאוד מרוצים וממליצים על שירותיה בתור עו"ד. תודה על הכל שני!

  • תגובה ל:

    זמר ושות' עורכי דין

    מאת: ולריה

    ממליצה בחום רב!!!