הי 1-יש לי עוזרת עם ותק של שנה וחצי ( פעמים בחודש , 5 שע כל פעם) אנחנו נוסעים באוגוסט וזה נופל על הפעמים החודשיות של העוזרת. אודה להכוונה מה הנחיית החוק במקרה זה מבחינת תשלום. 2-פתחתי לעובדת קרן פנסיה. כעת אני מעוניינת לשלם אחורה לתקופה המדויקת מתחילת העסקה. האם ניתן להשלים אחורה ? אם כן יש מגבלה כמה אחורה ניתן להפקיד? אותה שאלה גם לגבי ביטוח לאומי תודה
במידה ויש לזכותה חופשה תודיע לה על חופשה ותשלמי לה במקרה שאין לה ימי חופשה תצטרכי לשלם לה , ניתן להוציא לחופשה ללא תשלום בהסכמתה בלבד במקרה זה היא רשאית להתפטר בדין פיטורין ותצטרכי לשלם לה פיצויים ולערוך גמר חשבון וכאשר תחזרי תחליטי אם את רוצה להחזירה כיוון שאז יש רצף זכויות למעט הזכות לפיצויים .
לעניין קרן הפנסיה תשאלי את סכון הביטוח שלך לגבי ההעברה רטרואקטיבית .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין מיכל בלום
053-6243230
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניכויים משכרו של עובד שאינם ניכויים על פי דין צריכים להתבצע בהתאם למוסכם בהסכם ההעסקה. ככל שאין הסכמה על כך מראש, ניתן להגיע להסכמה בכתב בדיעבד....
המשך תשובה