עו"ד אילת בהרי

עו"ד אילת בהרי

הכישור 47 (קומה 6) , חולון (אזור המרכז)

עו"ד בהרי הינה עורכת דין ותיקה ומנוסה בעלת ידע עשיר בתחומים: התחדשות עירונית, פינוי בינוי, תמ"א 38, ייצוג דיירים וחייבים של עמידר. המשרד מאופיין במקצועיות משפטית, ניסיון רב, יושרה, אמינות ושירות אישי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 3 המלצות

על המשרד
עורך דין אילת בהרי מנוסה ומתמקצעת בייצוג משפטי של דיירי הדיור הציבורי עמידר/חלמיש וכו' מסייעת במימוש ועמידה על זכויות המגיעות על פי החוק, החל משכר דירה, רכישת דירת עמידר, תביעות פינוי המוגשות לבני משפחות הדיירים החוזים, בקשה לדייר ממשיך, השבת דירה אחת מתוך שתי דירות ציבוריות, עתירות מנהליות וכל סוגיה בתחום. 
 

עו"ד אילת בהרי בעלת ניסיון רב המתמקצעת בכל סוגי התביעות, פינוי והפקעות של דירות/בתי עסק של דיירים "בדמי מפתח" לפי חוק הגנת הדייר, המבקשים לממש ולעמוד על זכויותיהם. 

 

✔ מקרקעין, פינוי בינוי תמ"א 38 התחדשות עירונית, דיור ציבורי ודיירות מוגנת:

 

עו"ד אילת בהרי מייצגת ומלווה דיירים בפרויקטים של תמ"א 38, ומתחמי פינוי בינוי. ליווי וייעוץ משפטי מיטבי המגלם ניסיון רב לאורך כל התהליך, לרבות בדיקות היתכנות לפרויקטים, ניסוח הסכמים, דיירים סרבנים, מציאת פתרונות עד להוצאתו לפועל של כל פרויקט.

 

משרדי מלווה דיירים ויזמים בכל עסקאות המקרקעין, לרבות חוזים, עסקאות רכישת ומכירת דירה יד שניה, ועסקאות מול קבלן.

 

משרדי מייצג במקצועיות ומצויינות משפטית לקוחות רבים, הייצוג מאופיין ביצירתיות משפטית וחשיבה מחוץ לקופסה, יושרה, אמינות ושירות אישי.

 

✔ כמו כן המשרד עוסק בייצוג דיירים וחייבים של עמידר

 

עו"ד אילת בהרי עומדת לרשותך בכל שאלה בנושא התחדשות עירונית, תמ"א 38, עסקאות מקרקעין, דיור ציבורי, דיירות מוגנת (דמי מפתח) ועוד.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 17/07/2019

    הגעתי בחששות ומהוססת .. התקבלתי בידיים פתוחות חמות ומחבקות בהמון סובלנות מקצועיות ידע הכוונה דאגה ורוח לחימה .. פעולת באופן בלתי מתפשר מהלב והנשמה בשילוב יושרה ואמינות מגיעה לתוצאה הטובה ביותר כאילו זה שלה..💖 בהזדמנות זו אומר שוב המון תודה 🙏 נתראה בעיסקה הבאה 😉
     

  • 10/07/2019

    אני רוצה להודות לעו״ד אילת בהרי על העבודה המסורה והנאמנה עבורי, אני ממליצה בחום באופן אישי אילת ידע להילחם בשבילי לאחר 25 שנה של יסורים לקבל הפטר..
     

  • 04/07/2019

    עו״ד אילת בהרי ליוותה אותנו בתהליך מההתחלה באופן יסודי ואישי תוך מענה לכל שאלותינו. בזכותה גם ניצחנו במשפט היא הצליחה לקחת את הבלבול הגדול שהיינו בו ולשים הכול בכתב בצורה מסודרת ורהוטה. תודה רבה לך על כך בזכותך לא ויתרנו וקיבלנו את מה שמגיע לנו!
     

עו"ד אילת בהרי
פניה ישירה אל עו"ד אילת בהרי

למעלה