רחלי מיכאלי ושות`, משרד עוה"ד

רחלי מיכאלי ושות', משרד עוה"ד

הלל 23 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

משרדה של עורכת הדין רחלי מיכאלי נודע בהענקת שירות מקצועי ואמין, תוך מתן יחס אישי וליווי צמוד של הלקוח בכל ההליכים עד תום. המשרד עוסק בדיני משפחה כמו גם במגוון תחומים במשפט אזרחי, משפט פלילי, מקרקעין.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 8 המלצות

על המשרד

רחלי מיכאלי הינה עורכת דין ומגשרת בעלת תואר שני מוסמך במשפטים מהאוניברסיטה העברית ירושלים. לעו"ד מיכאלי מוניטין רב ואחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בתיקיה, עובדה הנובעת בין היתר בשל ניסיונה העשיר והמגוון בתחומי עיסוקה, לרבות במסגרת המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים, הסנגוריה הציבורית, עיריית ירושלים, עמידר ועוד.


עו"ד מיכאלי בוררת תיקיה ופועלת בכל אחד מהם כאילו היה הוא היחידי, ובשילוב בין מקצועיות, יסודיות, ביטחון, יצירתיות וגמישות, לא נחה עד להשגת התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח ולשביעות רצונו
. עו"ד מיכאלי מאמינה בשקיפות מלאה מול הלקוח, יחס אישי וליווי צמוד עד לסיום ההליך. מרבית לקוחותיה הינם לקוחות חוזרים.

תחומי העיסוק המרכזיים במשרדה של עו"ד מיכאלי הינם:


דיני משפחה – הכרת המערכת לעומק תוך גילוי הרגישות המיוחדת הנדרשת בתחום, הן לגברים והן לנשים.
לרבות בנושאים: תביעות גירושין; משמורת והסדרי ראייה; מזונות אישה וילדים; חלוקת רכוש; אפוטרופסות; אלימות במשפחה; חטיפת ילדים (אמנת האג); עריכת הסכמי גירושין; חלוקת רכוש; הסכמי ממון טרום נישואין ובמהלכן וכל הקשור בענייני מעמד אישי; הליכי גישור בין הצדדים עד להבאת הצדדים להסכם שלום בית ו/או הסכם גירושין. כל זאת, הן במסגרת הליך אזרחי והן בבית הדין הדתי.

 

משפט אזרחי - ליטיגציה, תביעות כספיות שונות, פיצויים, צווים, בוררות, גישור.


פלילי
– ניסיון מיוחד תוך הכרת המערכת לבוריה משני צידי המתרס.
לרבות בנושאים: הכנה, ייעוץ וליווי חשודים בחקירה במשטרה; מעצרים - לצורכי חקירה ("ימים") ועד תום ההליכים המשפטיים; שימוע לפני הגשת כתב אישום - לפי סעיף 60א' לחסד"פ; בקשות לסגירת תיק פלילי/ ביטול כתב אישום/ עיכוב הליכים; הגשת עררים וערעורים לכל ערכאות הערעור; ייצוג אסירים בפני ועדת שחרורים והגשת עתירות אסיר; מחיקת רישום פלילי ובקשות לקבלת "תעודת יושר"; בקשות חנינה לנשיא המדינה; צווי הגנה במקרים של הטרדה מאיימת; תלונות נגד שוטרים במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש).


מקרקעין / נדל"ן
– ליווי מלא מתחילה ועד תום, העסקה, הסכסוך, התביעה.
לרבות בנושאים: רכישת ומכירת דירה; סכסוכי שכנים; פינוי שוכר; דייר מוגן; בן ממשיך; הסכמי שכירות; תביעות פינוי למושכר; הסכמי שיתוף במקרקעין; אופציה; רישום בתים משותפים; עסקאות קומבינציה (ייצוג גם של בעלי קרקע); תיווך מקרקעין; ליקויי בניה; רכישת דירות מקבלן וכיוצא באלו.


עו"ד מיכאלי: "אין כובד המשא מכריע אדם, כי אם הדרך בה הוא נושא אותו, במקצועיות ובחן".

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 8 המלצות)
  • 06/08/2018

    ממליצה בחום! עורכת דין מקצועית מאוד ואשה מקסימה. ניהלה את התיק עד הסוף ללא פשרות עד הניצחון. תמיד הייתה שם ונתנה לי מענה לכל שאלה לא משנה באיזה שעה, בסבלנות, אדיבות ומקצועיות.
     

  • 05/09/2016

    מבלי להכנס לפרטים כשהגעתי לרחלי הייתי במצוקה גדולה ושם מצאתי לא רק אוזן קשבת אלא גם עצות פרקטיות ודרכי פעולה להמשך דרכי. במקום לגבות כספים רבים על ניהול הליכי סרק, רחלי מצאה פתרונות אחרים לבעיות שהיו לי ורק בזכותה הליך הגירושים הסתיים בנעימות עם הסכם במקום במלחמות.
     

  • 07/12/2015

    שירות מקצועי, יחס אישי ומדוייק לאורך כל הדרך, חשיבה מחוץ לקופסא. ממליץ בחום.
     

  • 19/11/2015

    עורכת דין מקצועית ונהדרת. כבר לא מייצרים כאלה וכל מילה שנכתבה פה היא בזכות ולא בחסד. היא יודעת מתי להיות בולדוג ומתי להשיג את התוצאה בשיחה נעימה ומתוחכמת. תודה על כל מה שעשית בשבילי, אין ספק שעוד ניפגש!
     

  • 13/10/2015

    עו"ד מיכאלי היא עו"ד מקצועית ומבריקה, שנלחמה עבורי בשיניים והצליחה לצאת ממצבים בלתי אפשריים, גם כשעשיתי טעויות בדרך. הדבר שאני הכי מעריך אצלה היא העובדה שהיא לא נעלמת כמו הרבה עורכי דין אחרים, והייתה איתי בקשר תמיד לאורך כל הדרך. ממליץ!
     

  • 14/08/2015

    רחלי מיכאלי היא עורכת דין מעולה שנותנת יחס אישי לכל אחד כאילו הוא הלקוח היחיד שלה. היא ליוותה אותי לאורך כל העסקה למרות שהייתה מסובכת מהצפוי כמו שומר ראש פרטי. אם אתם רוצים לישון טוב ובראש שקט תיקחו את רחלי!
     

  • 12/08/2015

    מה שלי חשוב בעו"ד זה המקצועיות, היסודיות והאופן בו השירות ניתן. אצל עו"ד מיכאלי קיבלתי מענה לכל הנ"ל ולא סתם התוצאה בתיק עצמה הייתה טובה. הדרך הובילה לניצחון. ממליצה!
     

  • 06/08/2015

    מהרגע שנכנסתי בדלת ידעתי שהגעתי למקום הנכון!!! תותחית ברמות על, יחס אישי אמיתי והכי חשוב - מביאה תוצאות!!! מומלץ בחום!!!!!
     

רחלי מיכאלי ושות`, משרד עוה"ד
פניה ישירה אל רחלי מיכאלי ושות`, משרד עוה"ד

למעלה